کد خبر: ۱۴۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 07 December 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه برخورد غربی‌ها با موضوع تروریسم دوگانه و غیرقابل پذیرش است.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه طی سال‌های اخیر شاهد هستیم که گروهک‌های منحرف و جنایتکار و تکفیری‌ها از تنش‌های منطقه خاورمیانه برای پیگیری اهداف شوم خود استفاده کرده و آسیب بسیار زیادی را به مردم منطقه وارد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: زمانی که به ریشه و پشت‌پرده این گروه‌های تروریستی نگاه کنیم، در می‌یابیم که به طور کامل از سوی حاکمان کشورهای استکباری و زورگوی غربی حمایت شده و این در حالی است که غربی‌ها خود را به ظاهر مدافع حقوق بشر و مخالف تروریسم نشان می‌دهند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم جهان فراموش نمی‌کنند که طی سال‌های متمادی گروه‌هایی چون طالبان از سوی آمریکایی‌ها حمایت می‌شدند و امروز نیز اگر چه غربی‌ها ادعای مبارزه با داعش را دارند، از آنها در پشت پرده حمایت می‌کنند.

اکبریان گفت: افکار عمومی جهان به طور قطع فریب بازی‌های حاکمان غربی را نمی‌خورند و از خود می‌پرسند که پول هنگفت و سلاح‌هایی که در اختیار داعش قرار دارد، از چه طریق و توسط کدام حکومت‌ها تامین شده است.

وی با اشاره به حوادث تروریستی پاریس و تداوم آن در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت: ما در دوره‌ای و زمانی زندگی می‌کنیم که روزانه چندین عملیات تروریستی در کشورهای مسلمان منطقه از جمله عراق و سوریه و یمن و لبنان اتفاق می‌افتد، اما غربی‌ها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر، هیچ اعتراضی از خود نشان نداده و حتی در رسانه‌های خود از این تروریست‌ها با عنوان عناوین دیگری نام می‌برند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی همین گروهک‌ تروریستی دست به جنایت در کشورهای اروپایی و آمریکایی می‌زند، ناگهان فریاد اعتراض آنها بلند شده و به طور مداوم جلسه سران تشکیل می‌دهند و به فکر حمله می‌افتند.

اکبریان برخورد غربی‌ها با معضل تروریسم را دوگانه توصیف کرد و گفت: افکار عمومی جهان دیگر نمی‌پذیرد که اگر تروریست‌ها مخالفان ما را کشتند برای آنها دست بزنیم و اگر ما را کشتند، به آنها حمله کنیم، این برخورد دوگانه با تروریست‌ها و حمایت از گروهک‌های تروریستی عامل اصلی بی‌ثباتی در جهان امروز است.

وی در پایان گفت: به طور قطع تا زمانی که غربی‌ها دست از حمایت پنهانی از تروریست‌ها برنداشته و به طور مداوم در سرنوشت کشورها مداخله کنند، جهان به سمت صلح و ثبات پایدار حرکت نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار