کد خبر: ۱۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 06 December 2015

عضو شورای شهر کرج گفت: ارتقای سلامت عمومی جامعه مهمترین اولویت مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد باغستانی ظهر امروز در حاشیه نشست با مسئولان میدان میوه و تره‌بار کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متأسفانه میدان میوه و تره‌بار کرج در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد و شرایط لازم برای توزیع مواد غذایی را ندارد.

وی ادامه داد: از مهمترین مسائلی که همیشه باید به آن توجه داشت ارتقای سلامت عمومی مردم است لذا با توجه به اینکه در این مرکز محصولات مورد استفاده مردم توزیع می‌شود لازم است تا تدابیر اساسی برای استانداردسازی این مهم انجام شود.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: متأسفانه این مرکز با استانداردهای زیست‌محیطی فاصله بسیاری دارد و لازم است تا مسئولان اقدامات لازم در این زمینه را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

باغستانی با اعلام اینکه ساماندهی میدان میوه و تره‌بار در کرج یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که باید هرچه سریع‌تر مرتفع شود افزود: متأسفانه در این مرکز بسیاری از موارد بهداشتی و زیست‌محیطی رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به وجود برخی از واحدهای صنفی فاقد مجو در این مرکز تأکید کرد: لازم است تا ساماندهی این واحدها را به منظور نظارت بیشتر در دستور کار قرار دهیم.

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود قانونمند بودن فعالیت غرفه‌های این مرکز را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید با قانونمند کردن غرفه‌های این مرکز آموزش‌های لازم را به صاحبان این غرفه‌ها در جهت رعایت تمامی موارد زیست‌محیطی و بهداشتی ارائه دهیم تا این مرکز به استانداردها نزدیک شود.

باغستانی تصریح کرد: روند جمع شدن زباله در این مرکز به هیچ عنوان مطلوب نیست و مورد اعتراض شهروندان و کسبه نیز است.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه در میدان میوه و تره‌بار میزان تولید زباله بالا است لازم است تا در چندین نوبت جمع‌آوری زباله‌ها به صورت دقیق و اصولی صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از معضلات میدان میوه و تره‌بار کرج را وجود این مرکز در هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: متأسفانه وجود این مرکز در هسته مرکزی شهر سبب شده است که چهره بسیار نازیبایی به ورودی شهر کرج بدهد و این در حالی است که این مهم با تأکیدات مسئولان ارشد شهر مبنی بر زیبا جلوه دادن شهر متفاوت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار