استاندار اردبیل استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل، گفت: استفاده از ظرفیت فکری همه جوانان با مشارکت صاحبان و حمایت دولت می تواند بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کند چرا که با توجه شرایط کنونی کشور، تنها راه ممکن برای توسعه است.
کد خبر: ۱۳۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 05 December 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا، مجید خدابخش در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت فکری همه جوانان با مشارکت صاحبان و حمایت دولت می تواند بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کند چرا که با توجه شرایط کنونی کشور، تنها راه ممکن برای توسعه است.

وی افزود: از طرفی شرایط منطقه ای در کنار بهترین سطح روابط سیاسی با کشور روسیه بهترین فرصت برای استان اردبیل در زمینه رونق تولید و صادرات نه تنها به روسیه بلکه تجارت با دیگر کشورهای دنیا فراهم کرده است.
استاندار اردبیل بیان کرد: بر این اساس جوانان باید دوره های آموزشی آشنایی با تجارت، زبان انگلیسی، اعتبارات و ارز، مشتری مداری، بازاریابی و انتقال فناوری را بگذرانند تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: انسان ها توانایی های متفاوتی دارند و وظیفه دولت فراهم کردن زمینه ها برای عملی شدن آنهاست و از جمله تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در دولت تدبیر و امید، تشکیل پارک علم و فناوری به مساحت10 هکتار از جمله این حمایت هاست.
خدابخش گفت: تفکر تکیه صرف به دولت برای کسب درآمد باید تغییر می کرد تا خلق ثروت و ارزش افزوده محقق شود که برای این امر در ابتدا گفتمان توسعه ای با محوریت احترام به سرمایه گذار و کار آفرین در استان طرح شد که در نهایت باید به گفتمان عمومی تبدیل بشود.
او افزود: برگزاری شانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در استان اردبیل به صورتی متفاوت تر از گذشته در راستای توسعه استان است چرا که در دنیای امروز قدرت بر دانایی استوار شده که منجر به ثروت شود.
استاندار اردبیل گفت: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور باید گسترش یافته و فعالیت آنها به الگو تبدیل شود که برای این امر در کنار دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها نیز باید وارد عمل شوند.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
مجید خدابخش گفت: استفاده از ظرفیت فکری همه جوانان با مشارکت صاحبان و حمایت دولت می تواند بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کند چرا که با توجه شرایط کنونی کشور، تنها راه ممکن برای توسعه است.
آقای استاندار صحبتهای شما را چند بار مطالعه کردم ولی با آن چیزی که معمولا شما در جلسات چه عمومی و چه خصوصی از مخاطبانتان می خواهید اینکه تئوری پردازی نکنن و راهکار عملی بدهند آیا مطالب عنوان شده حضرتعالی راهکار عملی است یا کلی گویی؟ آیا ادارات استان تحت حاکمیت شما عمل نمی کنند تا بهشون تکلیف کنین چه کاری بکنند؟
و...
ای کاش به جای طرحهای مگا طرحهای میکرو در استان به راه می انداختین تا حداقل اعتماد مردم استان به فرزندان خودشان کاهش پیدا نمی کرد.
موضوعی که از گذشته هم بود بومی ها در استان ما کاری نمی توانند بکنند.
رحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
فکر کار و خود کار خوب است امیدواریم با انتخاب مدیر لایق به سرانجام برسد نه مثل پیام نور استان و مدیریت برنامه ریزی آشفته بازاری ایجاد گردد.
دکترکپی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
فکر از شما و سرمایه از دوستان نزدیکتان ... .کیم کیمع دی؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار