ماندن بی پول ترین فوتسالیست ها در لیگ برتر
از ابتدا تا امروز تنها سپاه از این تیم حمایت کرده و دیگر مسئولان استانی حتی حاضر به حضور در جلسات نشده و هیچ کمکی به نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر نکرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ 15 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: اگر چه بیشترین هزینه ها در لیگ برتر فوتبال انجام شده و بسیاری از باشگاه های حاضر در این مسابقات از نابرابری ها گلایه می کنند، اما وضعیت حاضران در لیگ برتر فوتسال چندان بهتر از فوتبالی ها نیست.
تمام کارشناسان فوتبال معتقد هستند که امسال در لیگ برتر فوتسال کشورمان، تیم مقاومت البرز با کمترین هزینه وارد میادین می شد.
همین امر اعتراض فرمانده سپاه استان البرز را به همراه داشت.
فرمانده سپاه استان البرز از عدم حمایت مسئولان این استان از تیم فوتسال مقاومت به شدت انتقاد کرد و گفت: هیچ حمایتی از سوی مسئولان استانی ندیده‌ایم.
سردار علی استادحسینی گفته بود: زمانی که جوانان ایرانی با انواع هجمه‌های فرهنگی دشمنان روبه‌رو بوده و باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای دور نگاه داشتن آنها از ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کنیم، نمی‌توانیم از کنار تشویق جوانان به ورزش به سادگی عبور کنیم.
این فرمانده ارشد نظامی در ادامه به مشکلات تیم فوتسال مقاومت البرز اشاره کرد و گفت: باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا نماینده‌ای در مسابقات ملی و سراسری داشته و برای اینکه یک تیم ورزشی در مسابقات ملی حضور یابد، هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهند.
استاد حسینی افزود: در میان تمام رشته‌های ورزشی، فوتبال و فوتسال به دلیل طرفداران بسیاری که دارند، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تمام استان‌های ما تلاش می‌کنند تا در لیگ برتر فوتسال و یا فوتبال نماینده داشته باشند.
وی بیان داشت: استان البرز نیز در این رقابت‌های مهم نماینده دارد، اما متاسفانه مانند دیگر استان‌ها از حمایت مسئولان ارشد استانی برخوردار نیست.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: در حال حاضر تیم فوتسال مقاومت البرز نیاز به بودجه‌ای در حدود 500 میلیون تومان دارد تا بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور یابد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: از ابتدا تا امروز تنها سپاه از این تیم حمایت کرده و دیگر مسئولان استانی حتی حاضر به حضور در جلسات نشده و هیچ کمکی به نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر نکرده‌اند.
استاد حسینی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان ارشد استانداری البرز، فرمانداران، شهرداران و حتی نمایندگان شورا و مجلس تاکنون برای بقای این تیم هیچ کمکی نکرده‌اند.
با وجود تمام بی مهری ها،  تیم مقاومت البرز آخرین دیدار خود با برتری سه بر صفر مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال (هفته 26) در لیگ ماندگار شد.
در این دیدار که در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، شاگردان رضا فلاح با انجام یک بازی جسورانه و با گل‌های علی عابدین و محمد چرخاب(2 گل) بر حریف خود پیروز شدند.
مقاومتی‌ها که در لیگ امسال سختی زیادی به لحاظ مالی متحمل شدند بدون حمایت مسئولان استان البرز و با بازیکنانی جوان، روزهای تلخ و عذاب آور را پشت سر گذاشته و با غیرت خود مانع از سقوط این تیم به لیگ دسته یک کشور شدند.
شرایط تیم فوتسال مقاومت به قدری بغرنج بود که علاوه بر مشکلات مالی و عدم حمایت استان، بایستی در مقابل گروهی که از حضور این تیم با این بازیکنان و کادر فنی در لیگ برتر ناراحت بودند نیز می‌ایستاد که این مهم در روز پایانی نتیجه داد و مقاومتی که امیدی به بقاء در لیگ نداشت، جواز حضور در رقابتهای فصل آینده را نیز به دست آورد تا به روزهای خوش آینده امیدوار باشد.
مقاومت در پایان لیگ برتر با 27 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار