رئیس پلیس استان البرز خبر داد
رئیس پلیس البرز از اجرای بیش از 1700 طرح نقطه‌ای پلیس در آستانه اربعین حسینی (ع) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 28 November 2015
سردار بخش‌علی کامرانی‌صالح گفت: به منظور افزایش ضریب نظم و امنیت در استان و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در طول هفته گذشته، این طرح‌های نقطه‌ای در شهرستان‌های استان البرز اجرا شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، ادامه داد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته تا عزاداران حسینی در کمال امنیت و آرامش به انجام مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان بپردازند؛ همه خدمتگزار مردم هستیم و باید با افتخار در این راه قدم برداریم و خستگی‌ناپذیر به سمت اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیش برویم.
این مسئول با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، ادامه داد: اخلاص در کارها و تقویت بصیرت در کنار خودباوری و اعتماد به نفس می‌تواند مسیر رشد و پیشرفت کشور را هموار کند.
کامرانی‌صالح یادآور شد: توجه به منویات مقام معظم رهبری، حضور در صحنه و در صف مقدم بودن تضمین‌کننده عزت و اعتلای کشور در دنیاست، اطاعت از ولایت باعث خواهد شد که دچار غفلت نشویم.
وی خاطرنشان کرد: اربعین حسینی مانند مغناطیسی است که همه دوست‌داران آقا اباعبدلله‌الحسین را گرد هم جمع می‌کند تا یک‌دل و هم‌صدا با هم فریاد هیهات منا الذله را در جهان طنین‌انداز کنند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس خدمتگزار نیز همراه و هم‌دل با مردم با تمام قوا می‌کوشد تا مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در روز اربعین در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.
سردار کامرانی‌صالح افزود: امسال با توجه به تعداد بالای زائرین اباعبدلله‌الحسین به مدت 10 روز در استان با هماهنگی دستگاه‌های مربوط خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد که توزیع 30 هزار پرس غذا در بین زائران از جمله این خدمات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار