کد خبر: ۱۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 24 November 2015

دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز با بیان اینکه اجلاس استانی نماز در البرز در روز یکشنبه 22 آذرماه در باشگاه میلاد کرج برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری بیست و چهارمین اجلاس کشوری نماز در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداکبرموسوی در جلسه ستاد اقامه نماز که امروز در باشگاه میلاد کرج با حضور مدیرکل بهزیستی و مدیرکل زندان‌های البرز برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه برای تصمیم‌گیری در مورد اجلاس استانی نماز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این اجلاس سالانه به صورت کشوری برگزار می‌شود، افزود:‌ در سال جاری بیست و چهارمین اجلاس کشوری نماز در استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به اینکه مقرر شد در سال جاری در هر استان اجلاسی نیم‌روزه در این زمینه برگزار شود، تصریح کرد: در این اجلاس که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز برگزار می‌شود، بحث مشکلات و موانع نماز در سطح استان البرز بررسی شده و مصوباتی را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: این مشکلات در اجلاس کشوری که در استان قزوین برگزار می‌شود، مطرح می‌گردد تا تمهیدات لازم برای رفع ان اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: اجلاس استانی نماز در البرز در روز یکشنبه 22 آذرماه در باشگاه میلاد کرج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امروز دومین جلسه ستاد اجلاس نماز استان برگزار شد که شنبه آینده با حضور استاندار البرز سومین جلسه آن نیز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار