بازدید نماینده مردم کرج از تابناک البرز
وی نقش رسانه‌ها را در شرایط حساس و تاریخی امروز مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها باید در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به ویژه تهاجم فرهنگی غرب و آگاه‌سازی نسل جوان بیش از گذشته تلاش کنند.
کد خبر: ۱۳۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 24 November 2015
به گزارش تابناک البرز: محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز میهمان تابناک البرز بود و ضمن دیدار و گفت‌وگو با خبرنگاران تابناک، از نزدیک با نحوه تولید و انتشار اخبار و گزارش‌ها آشنا شد.

کولیوند در بخشی از این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در حساس‌ترین روزهای تاریخی خود قرار داشته و همه وظیفه داریم تا با حرکت در مسیر ولایت، برای تحقق اهداف و اصول اسلام و انقلاب یک صدا و متحد باشیم.
وی با اشاره به هجمه فرهنگی کشورهای غربی علیه باورها و اعتقادات مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایی ایران اسلامی گفت: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی به عنوان الگویی برای تمام امت اسلام شناخته می‌شود و به همین دلیل توطئه‌های بسیاری را علیه کشورمان طراحی کرده‌اند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع اگر نبود هدایت‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت و حضور مردم ولایی ایران در تمام صحنه‌های سرنوشت‌ساز، بسیاری از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ایران اسلامی نتیجه می‌داد.
کولیوند بیان داشت: برای حفظ استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی و رفع مشکلات و نواقص داخلی و در نهایت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، همه باید متحد و همراه و همزبان باشیم.
وی نقش رسانه‌ها را در شرایط حساس و تاریخی امروز مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها باید در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به ویژه تهاجم فرهنگی غرب و آگاه‌سازی نسل جوان بیش از گذشته تلاش کنند.


کولیوند با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه در البرز گفت: خوشبختانه اکثر خبرنگاران و روزنامه‌نگاران البرزی افرادی دلسوز و زحمت‌کش، حامی خادمان مردم و منتقدانی فهیم هستند و به طور قطع با همراهی بیشتر رسانه‌ها و مسئولان می‌توانیم کاستی‌ها و کمبودهای فعلی را برطرف کنیم.
امیر توحید فاضل مدیر مسئول تابناک البرز نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت 10 ماهه تابناک البرز ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار