معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل:
شهرام لازمی زارع در گفت ‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با شکل‌گیری ستاد مدیریت بحران اولین جلسه این ستاد تشکیل شد تا ما بتوانیم با فعال شدن چهار کارگروه سیلاب، روان‌آب‌های سطحی، اطلاع‌رسانی و آتش‌نشانی و ایمنی بتوانیم این مجموعه را آماده مقابله با بحران‌های احتمالی کنیم.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 23 November 2015

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری اردبیل با تشکیل چهار کارگروه تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش می‌کند کیفی‌ترین خدمات را ارائه کند.

ستاد مدیریت بحران شهرداری اردبیل فعال است

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، شهرام لازمی زارع در گفت ‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با شکل‌گیری ستاد مدیریت بحران اولین جلسه این ستاد تشکیل شد تا ما بتوانیم با فعال شدن چهار کارگروه سیلاب، روان‌آب‌های سطحی، اطلاع‌رسانی و آتش‌نشانی و ایمنی بتوانیم این مجموعه را آماده مقابله با بحران‌های احتمالی کنیم.

وی افزود: این ستاد با تاکید وزارت کشور و تکلیف امر به استانداران و فرمانداران در شهرداری اردبیل شکل گرفته و با تعیین اعضای خاص ستاد مدیریت بحران ما در کارگروه‌های تعیین شده برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را انجام می‌دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل یادآؤر شد: شهرداری اردبیل آمادگی دارد تا در قالب این ستاد در صورت بروز حوادث و سوانح مختلف امدادرسانی خود را در قالب کارگروه‌های مختلف انجام دهد که قطعا با اولویت مشکلات و موانع موجود در شهر اردبیل سعی خواهیم کرد برنامه‌ریزی‌هایمان را به شکل درست و صحیح انجام داده و اقدامات راهگشایی را در حل مشکلات و موانع انجام دهیم.

لازمی زارع با اشاره به آمادگی کامل شهرداری اردبیل برای نمک‌پاشی و برف‌روبی زمستانی تصریح کرد: باید تمامی مناطق شهرداری قراردادی را با بخش خصوصی برای استفاده از توان آنها در امر برف‌روبی و نمک‌پاشی شامل 100 دستگاه گریدر، لودر و کمپرسی انجام دهند تا با آغاز بارش برف و مشکلات به وجود آمده شهرداری بتوان سریعا اقدامات خدماتی کیفی خود را انجام دهد.

این مسوول ادامه داد: ما سعی‌مان بر این است از ظرفیت سپاه استان در این زمینه استفاده کنیم که قطعا بهره‌گیری از توان ماشین‌آلات و ادوات سنگین سپاه می‌تواند سرعت ارائه خدمات ما را افزایش دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: در کنار این فعالیت‌ها ما نظارت بر عملکرد پیمانکاران در حوزه خدمات شهری را در مناطق چهارگانه در دستور کار قرار دادیم.

لازمی زارع شرکت در جلسات ادارات و نهادها همچون شورای سلامت، معاونت برنامه‌ریزی، هواشناسی را یادآور شد و بیان کرد: ما حتی در جلسات مدیریت بحران سایر ادارات شرکت می‌کنیم تا با آگاهی و برنامه‌ریزی مشخص اهدافمان را در رسیدن به یک حرکت مثبت دنبال کنیم.

وی بازدید از ایستگاه‌های موقت و دائمی دفن زباله و پسماند را به همراه شرکت در جلسه کمیسیون معاملات و کمیته‌های فنی با هدف شناسایی نقاط ضعف آسیب‌ها بیان کرد و گفت: ما بارها اقدام به تشکیل جلسه منظم در تدوین شیوه‌نامه‌های خدمات شهری کردیم تا با حضور مشاوران و مدیران کارهای مثبت و سازنده به انجام برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از خرید 80 مخزن مکانیزه زباله و تحویل آن به شهرداری مناطق خبر داد و افزود: ما در اکثر مناطق شهرداری اقدام به راه‌اندازی مخازن مکانیزه جمع‌آوری زباله کردیم تا این با سرعت و دقت نظر بیشتر به انجام برسد.

لازمی زارع یکی از فعالیت‌های حوزه خدمات شهری را اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهر اعلام کرد و گفت: در 10 روز اخیر بیش از 100 قلاده سگ ولگرد اتلاف شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار