معاون درمان وزیر بهداشت و درمان گفت: با توجه به نیاز مردم شهرستان مشگین‌شهر سرویس جراحی مغز و اعصاب در مشگین شهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشگین‌شهر، محمد آقاجانی عصر امروز در نشستی با مسئولان ارشد مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به نبود بخش جراحی مغز و اعصای در این منطقه و نیاز جدی مردم به این بخش و جلوگیری از مسافرت بیماران و صرف هزینه‌های کلان در مراکز استان‌ها، بخش جراحی مغز و اعصاب در مشگین شهر راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ورود نیروهای پزشکی متخصص به بخش جراحی مغز و اعصاب بیان کرد: در حال حاضر 40 متخصص در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند که با ورود متخصص جراحی مغز و اعصاب شاهد ارائه خدمات شایسته در این بخش می‌شویم.

معاون وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: دو دستگاه سی.آر و میکروسکوپ پیشرفته به بخش جراحی مغز و اعصاب مشگین‌شهر الحاق می‌شود و با توجه به سیاست دولت یازدهم در طرح تحول نظام سلامت مبنی بر ارائه عدالت محور خدمات به مردم، تلاش می‌شود تا حد ممکن آحاد مردم از امکانات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

آقاجانی با اشاره به آغاز عملیات کلینیک تخصصی در محوطه بیمارستان ولیعصر(عج) افزود: با توجه به نیاز مردم به درمان‌های سرپایی باید تلاش کرد تا این مورد در کلینیک‌های تخصصی لحاظ شود تا رضایتمندی مردم در حین مراجعه به این مراکز نیز جلب شود.

وی با اشاره به رونق گردشگری شهرستان در بخش گردشگری گفت: خواسته مسئولان شهرستان مشگین‌شهر در مورد ارتقاء تخت‌های بیمارستان ولیعصر این شهرستان به 360 تخت خواب کاملا منطقی است و در این مورد باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار