آغاز خانه تکانی شهری در اردبیل
هم‌زمان با سنت حسنه خانه‌تکانی مردم در آستانه عید نوروز، شهرداری اردبیل هم ‌با مشارکت مردم اقدام به رفت و روب و پاکیزه کردن منظر شهری کرده و برخی امکانات عمومی برای رفاه حال مسافران را بهسازی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 11 March 2015

با هدف آماده سازی شهر اردبیل برای عید نوروز و استقبال از مسافران، شهرداری اردبیل اجرای طرح «استقبال از بهار» را آغاز کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری، شهردار اردبیل در تشریح طرح استقبال از بهار گفت: هم‌زمان با سنت حسنه خانه‌تکانی مردم در آستانه عید نوروز، شهرداری اردبیل هم ‌با مشارکت مردم اقدام به رفت و روب و پاکیزه کردن منظر شهری کرده و برخی امکانات عمومی برای رفاه حال مسافران را بهسازی می‌کند .

وی با بیان اینکه نوروز پیام رسان دگرگونی و بشارت دهنده اصلاح و نو شدن است افزود: جا دارد که سنت حسنه خانه تکانی در روزهای پایانی سال به کلیت شهر به عنوان خانه مشترک همه اهالی تسری پیدا کند و مردم نیز دوشادوش کارکنان شهرداری در پاکیزه نمودن محیط شهری سهیم باشند.

شهردار اردبیل هدف از اجرای طرح استقبال از بهار را رفع آلودگی بصری از پیکره شهر و آراستگی محیط شهری، تلاش جهت رسیدن به شهری سالم و پویا با مشارکت شهروندان و دستگاه های اجرایی و در کل جلب رضایت عمومی عنوان کرد و گفت: در این طرح هر کدام از شهرداریهای مناطق و سازمان های شهرداری وظایف مشخصی دارند و بعلاوه قرار بر این است که برخی ادارات نیز با شهرداری همکاری کنند.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود جزئیات اقدامات شهرداری برای تنظیف، پاکیزگی و آراستگی شهر اردبیل در آستانه سال نو را توصیف کرد و از کارکنان شهرداری خواست بسیجی وار و با تمام توان شهر اردبیل را مهیای عید و استقبال از مهمانان نوروزی کنند.

به گفته بدری 600 کارگر شهرداری با بکارگیری 150 دستگاه ماشین آلات سنگین وسبک طرح خانه تکانی شهری را اجرا می کنند.

وی با خاطرنشان کردن آمادگی شهرداری اردبیل برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار کرد: در ورودی های چهارگانه شهر اردبیل چادرهایی برای راهنمایی مسافران نصب شده است و در این چادر ها با آش دوغ و آب جوش و بسته های فرهنگی از گردشگران پذیرایی می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار