در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور
سرپرست هیئت اسکواش خراسان جنوبی گفت: در مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان کشور تیم‌های بانوان و آقایان استان برای پوشیدن لباس تیم ملی به مبارزه می‌پردازند.
کد خبر: ۱۲۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 12 November 2015


حسن رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نمایندگان خراسان جنوبی در رقابت‌های قهرمانی اسکواش نوجوانان کشور به مصاف ملی‌پوشان  می‌روند.

وی افزود: در مسابقات اسکواش دختران زیر 15 و 17 سال پشتیبانی تیم ملی کشورمان که از 21 آبان‎ماه جاری به میزبانی یزد آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد بیش از 70 ورزشکار از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

سرپرست هیئت اسکواش خراسان جنوبی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها کیان کریمی و مهشید هوشمندی از استان حضور دارند که امید است با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود بتوانند خوب بدرخشند و جایگاه مناسبی را از آن خود کنند.

رمضانی با اشاره به مسابقات گزینشی تیم‌های پشتیبان تیم ملی اسکواش آقایان رده‌های سنی زیر 15 و 19 سال کشور، یادآور شد: در این مسابقات ورزشکارانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، اصفهان، زنجان، فارس، مرکزی، کردستان، کیش، همدان، خراسان جنوبی، گلستان، کرمانشاه، یزد و قم حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از 21 تا 24 آبان‎ماه جاری در تهران برگزار می‌شود، گفت: کیوان کاهنی در رده زیر 15 سال و مرتضی حاجی‎آبادی زیر 19 اسکواش‌بازان خراسان جنوبی هستند که سرپرستی و مربیگری آنان را رضا خراشادی بر عهده دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار