کد خبر: ۱۲۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 11 November 2015

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از افزایش دوربین‌های نظارتی در سطح کلانشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ احمد افضلی ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مدیریت شهری کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان رفع معضل ترافیک در کلانشهر کرج و افزایش ضریب ایمنی است.

وی ادامه داد: برای رفع معضل ترافیک نیازمند طرح‌های کارشناسی شده هستیم که در این راستا با احداث تقاطعات غیرهم سطح گامی مهم در جهت رفع معضل ترافیک برداشته شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از دیگر برنامه‌های این معاونت را کنترل و نظارت ترافیک اعلام کرد و افزود: در این راستا و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده دوربین‌های نظارتی در سطح کلانشهر کرج نصب شده است.

وی افزود: هم اکنون 7 دوربین نظارتی در کرج نصب شده است که با تمهیدات اندیشیده شده تعداد این دوربین‌ها نیز در آینده نزدیک افزایش پیدا خواهد کرد.

افضلی بدون ذکر تعداد این دوربین‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این دوربین‌ها در نقاط پرتردد کلانشهر کرج نصب شود تا کنترل و نظارت بیشتری را در این محدوده‌ها داشته باشیم.

افضلی با اعلام اینکه اعتبارات لازم برای خرید این دوربین‌ها تأمین شده است، اظهار کرد: در این راستا این دوربین‌ها تا پایان سال جاری در نقاط مختلف این کلانشهر نصب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار