شهردار بندرعباس گفت: در حال حاضر 400 نفر از نیروهای آموزش دیده شهرداری بندرعباس برای عادی‌سازی شرایط عمومی شهر مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۲۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 11 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در حاشیه عملیات تیم‌های مدیریت بحران شهرداری بندرعباس پس از بارندگی و طوفان شدید شب گذشته، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از روزهای گذشته، پس از بارندگی بامداد امروز، شاهد کمترین اختلال در نظم شهر هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی تا ساعت 7 صبح امروز در بندرعباس حدود 31 میلیمتر باران باریده است، افزود: در حال حاضر شاهد کمترین آبگرفتگی نسبت به بارندگی‌های سال قبل در شهر هستیم.
 
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته تمامی خورها، کانال‌ها و جوی‌های آب پاکسازی و بهسازی شده‌اند که این اقدام افزایش سرعت دفع بارندگی را به دنبال دارد.
 
امینی‌زاده با اشاره به اینکه به همراه بارندگی مقداری گل و لای و زباله نیز وارد خورها و کانال‌ها می‌شود که سرعت دفع آبها را کند می‌کند، بیان کرد: به همین دلیل، نیروهای شهرداری بندرعباس از ساعت ابتدایی آغاز بارندگی در سطح شهر مشغول فعالیت بوده و کار روانسازی دفع آبها را انجام داده‌اند.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز 400 نفر از نیروهای آموزش‌دیده شهرداری بندرعباس که از روزهای قبل به حالت آماده‌باش در آمده بودند، در سطح شهر مشغول فعالیت و انجام وظیفه برای عادی‌ کردن شرایط هستند.
 
به گزارش ایسنا، از ساعت نخست بارندگی بامداد گذشته مدیران، معاونان، شهردار بندرعباس، شهرداران مناطق و نیروهای آموزش دیده مدیریت بحران شهرداری مشغول بررسی مشکلات ناشی از طوفان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار