کد خبر: ۱۲۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 10 November 2015

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز از تداوم اجرای طرحی با هدف برخورد قاطع با آرایشگاه‌های زنانه در این استان خبر داد و گفت: 13 آرایشگاه متخلف پلمب شدند.

محمد مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: گزارش‌های فراوانی در خصوص انجام تخلفاتی در آرایشگاه‌های زنانه به ما می‌رسید و مردم به صورت مکرر درخواست داشتند تا نظارت جدی بر این صنف داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا طرح ضربتی با هدف بازدید سرزده از آرایشگاه‌های زنانه استان البرز در دستور کار قرار گرفت که در این طرح ماموران خانم تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و واحد نظارت بر اصناف و اماکن و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز حضور دارند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه در همان بازدیدهای نخست، تخلفاتی مشاهده و ثبت شد که به هیچ عنوان نمی‌توان از کنار آنها به سادگی عبور کرد.

مختاری گفت: تخلفاتی چون قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای، عدم رعایت بهداشت، رعایت نکردن موازین اخلاقی و اسلامی و بالاخره انجام فعالیت‌هایی که نیاز به تخصص پزشکی داشته در آرایشگاه‌های زنانه مشاهده شد.

وی افزود: یکی از مهمترین تخلفاتی که مشاهده و ثبت شد، در رابطه با انجام اموری است که نیاز به تخصص پزشکی دارد که متاسفانه این کارها به وسیله افراد فاقد صلاحیت و به صورت غیربهداشتی در برخی از واحدها انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز تاکید کرد: انجام اموری چون پاک‌کردن جوش‌های صورت و بدن، الکترولیز، لیزردرمانی، ترمیم ابرو، کاشت مو و غیره به هیچ عنوان نباید در محیط‌های غیر بهداشتی و توسط افراد فاقد صلاحیت انجام شود که متاسفانه مشاهده شد که برخی از آرایشگاه‌های زنانه چنین کارهایی را انجام می‌دهند.

مختاری افزود: به همین دلیل طرح ضربتی بازدید سرزده از آرایشگاه‌های زنانه البرز با قدرت اجرا و تاکید داریم که این طرح تا رفع بخش مهمی از مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برخوردی هم با متخلفان صورت گرفته است، گفت: برخوردها قاطع و قانونی بود و تا به امروز 13 آرایشگاه زنانه به طور کامل پلمب و پرونده آنها به مراجع قانونی ارجاع شده است.

مختاری در پایان گفت: در میان آرایشگاه‌های زنانه 3 واحد تجهیزات پزشکی میکرودرم و لیزردرمانی کشف شد که فعالیت این واحدها به دلیل نداشتن صلاحیت به طور کامل تعطیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار