کد خبر: ۱۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 08 November 2015

رئیس شورای شهر کرج گفت: خدمات رسانی‌ها در کرج بر اساس نیازها به روز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو در حاشیه مراسم افتتاح پل غیرهمسطح شهدای حصارک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه خدمات رسانی به مردم در کلانشهر کرج باید متناسب با نیازها باشد اظهار داشت: مسئولان در بخش‌های مختلف باید تلاش کنند تا مسیر خدمات رسانی را بیش از پیش هموار کرده و رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

وی ادامه داد: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه مسئولان بوده و باید خدمات‌رسانی‌ها به گونه‌ای شود که شهروندان کمترین دغدغه و کمبود را داشته باشند.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه خدمات بیشتر به مردم شناسایی کمبود و نیازها در مناطق مختلف است.

دادگو افزود: توزیع عادلانه خدمات نیز باید یکی از مهمترین اولویت‌هایی باشد که مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با شناسایی کمبودها مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم بیشتر شود و شهروندان از خدمات به روزتری برخوردار شوند.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود یکی از معضلات موجود در این کلانشهر را ترافیک عنوان کرد و گفت: متأسفانه معضل ترافیک در کرج به حدی است که اگر هم‌اکنون چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود در آینده نزدیک به بحران جدی‌تری تبدیل می‌شود.

دادگو خاطرنشان کرد: احداث و راه‌اندازی تقاطعات غیرهم سطح به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش بار ترافیکی محسوب می‌شود که با اقدامات کارشناسی شده هم اکنون تعداد 25 تقاطع غیرهمسطح در این کلانشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی نقش احداث تقاطعات را در کاهش بار ترافیکی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده 8 تقاطع دیگر در دست احداث است که می‌تواند در کاهش بار ترافیکی نقاط مختلف کرج تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

بر اساس این گزارش،‌ فاز نخست پل شهدای حصارک کرج امروز با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در سه فاز اجرایی می‌شود که فاز نخست آن امروز با حضور رئیس مجلس به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار