معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: نگاه ابزاری به مساجد بدترین آفت است و بساط این نوع نگرش باید بر چیده شود.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 05 November 2015
به گزارش ایرنا، محمد رضا جعفری در بازدید از کانون های تخصصی آی تی اردبیل با اشاره به اینکه مسجد محل رجوع برای درس گرفتن و درس دادن است افزود: پیوند معنادار و ماندگاری باید با مساجد برقرار کنیم.
وی نقش کانون های تخصصی 'آی تی' در شناسایی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری را مهم دانست و گفت: اسلام تاکید به جمع گرایی و توجه به افراد جامعه دارد اما تبلیغ غرب برای ورود به فضای مجازی نشان می دهد که می خواهند بر عکس عمل کرده و افراد را به فردگرایی گرایش دهند.
جعفری با بیان اینکه در شرایط کنونی ابزارهای تهدیدی فضای مجازی را باید شناسایی و معرفی کنیم اظهار کرد: اگر تهدیدهای فضای مجازی نشناسیم با هدایت دشمنان اسلام در جبهه دشمن به پیاده نظام آنها تبدیل خواهیم شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون های مساجد اردبیل او گفت: خداوند متعال بندگانش را به آن میزان دوست دارد که خادمی منزلش را به بندگانش صالح خود سپرده و خادمی مسجد کم توفیقی برای جوانان نیست.
وی با اشاره به اینکه حضور در مسجد یعنی رفتن به ملاقات خدا و نماز اوج بندگی آن بیان کرد: حضور در صفوف نماز جماعت مسجد اوج بندگی را در خانه خدا به نمایش می گذارد و باید این نوع بندگی کردن را یاد بگیریم و به فرزندان خود آموزش دهیم.
جعفری افزود: مسجد مناسب ترین مکان برای جولانگاه فکری و اندیشه ای برای جوانان است تا در این مکان به دنبال الگوی موفق زندگی خود باشند.
او گفت: شهدا بهترین مصداق عینی آموزش سبک زندگی از مساجد هستند که راه صحیح را در مساجد پیدا کردند و به زندگی جاوید پیوستند و زندگی ابدی خود را از خداوند متعال طلب کردند و این درس ماندگار مسجد به جوانان است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار