مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از خرید بخشی از کتاب های شعر توسط این اداره کل به منظور تامین هزینه چاپ کتاب شاعران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 04 November 2015

به گزارش ایرنا، سیدناصر اسحاقی گفت: این اداره کل به منظور حمایت از شاعران علاوه بر این با توزیع کتاب های خریداری شده در سطح کشور به انتشار آثار فاخر کمک می کند.
وی افزود: در سال 93 با انتشار 30 جلد کتاب شعر، رشد 300 درصدی نشر کتاب شعر را در استان شاهد بودیم.
وی اظهار کرد: کم شدن محافل شعر و ادب نسبت به سال های گذشته دلیل بر کاهش تولید شعر نیست و جریان ادبی استان متوقف نشده است.
اسحاقی ادامه داد: شاعران استان نباید منتظر دعوت انجمن های ادبی از آنها باشند و می توانند با برپایی محفل های شاعرانه نسبت به تولید شعر و اثر خود اقدام کنند.
او اضافه کرد: انجمن شعر استان به منظور ایجاد زمینه برگزاری انتخابات مربوطه به مدت شش ماه فعال شده است و بعد از انتخابات آن، نسبت به شکل گیری انجمن های شعر شهرستان های استان نیز اقدام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر انجمن های شعر شهرستان های خلخال، پارس آباد و مشکین شهر فعال هستند و انتظار می رود شاعران و ادیبان سایر شهرها نیز با همگرایی خود به راه اندازی انجمن های ادبی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: در جهت حمایت از جریان ادبی استان، جشنواره کتاب سال و داستان ساوالان در سال جاری در اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار