پس از مشخص شدن ترکیب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که در آن مهران نجاتی به عنوان رئیس، هومن رفیعی به عنوان نائب رئیس و اسلام باوقار به عنوان دبیر شورای شهر انتخاب شدند، انتخاب روسای کمیسیون های شورای شهر یکی از مهم ترین موضوعات در دستور کار این شورا بود
کد خبر: ۱۲۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 04 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، پس از مشخص شدن ترکیب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که در آن مهران نجاتی به عنوان رئیس، هومن رفیعی به عنوان نائب رئیس و اسلام باوقار به عنوان دبیر شورای شهر انتخاب شدند، انتخاب روسای کمیسیون های شورای شهر یکی از مهم ترین موضوعات در دستور کار این شورا بود که روز گذشته تکلیف آن برای یک سال پیش رو روشن شد.

شورای شهر بندرعباس به عنوان پر جمعیت ترین شهر استان هرمزگان دارای 13 عضور است که دارای 7 کمیسیون تخصصی است.

برای سومین سال فعالیت چهارمین دوره شورای شهر بندرعباس، پرویز سالاری به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر انتخاب شد. عباس پوریان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و کیانوش جهانبحش رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس شد.

اسلام باوقار رئیس کمیسیون فنی و شهرسازی و محمد بی نیاز رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شد.

کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر نیز که یکی از مهم ترین کمیسیون های شورای شهر و شهرداری بندرعباس بشمار می رود، با رای اعضا به رضا حیدری زاده سپرده شد و ریاست کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر نیز بر دوش هومن رفیعی قرار گرفت.

لازم بذکر است که فقط دو کمیسیون خدمات شهری و حقوقی بدون تغییر باقی ماندند و روسای سایر کمیسیون ها تغییر کردند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار