استاندار البرز خبر داد
به جهت همجواری البرز با پایتخت، سفر رئیس محترم جمهوری هر زمانی ممکن خواهد بود و از این حیث فرمانداران باید آمادگی کامل داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 03 November 2015
به گزارش تابناک البرز: استاندار البرز از سفر معاون اول رئیس جمهوری به این استان و حضور جهانگیری در جلسه شورای اداری البرز خبر داد.
سیدحمیدطهائی با اعلام این خبر افزود: در ادامه سفرهای استحاق جهانگیری معاون رئیس جمهوری به استانها، در هفته های آتی شاهد سفر ایشان به استان البرز نیز خواهیم بود.
وی گفت: حضور در مجموعه استان، استماع نظرات مدیران استانی، احتمالا افتتاح تعدادی پروژه و بالاخره حضور در جلسه شورای اداری البرز از جمله برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهوری به البرز است.
از سوی دیگر استاندار البرز خطاب به فرمانداران شهرستان‌های مختلف این استان گفته است: به جهت همجواری البرز با پایتخت، سفر رئیس محترم جمهوری هر زمانی ممکن خواهد بود و از این حیث فرمانداران باید آمادگی کامل داشته باشند.
طهایی این سخنان را در جمع فرمانداران و مسئولان استانی اعلام کرده و ضمن تبیین سیاست‌های کلی دولت، از نمایندگان خود در شهرستان‌ها خواست تا در اجرایی ساختن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در جای جای استان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
وی با اشاره به سلسله سفرهای رئیس جمهوری به استانها نیز گفت: استان البرز نزدیک پایتخت است و همین امر نیز درصد سفر قریب الوقوع هیئت دولت را دو چندان می سازد.
طهائی با تأکید بر ضرورت آمادگی فرمانداران برای سفر پیش رو، تصریح کرد: تجربیات سایر استانها می تواند در برنامه ریزی های استانی بمنظور میزبانی هیئت دولت راهگشا باشد.
استاندار البرز همچنین بر ضرورت کیفی سازی اولویت ها و طرح های قابل افتتاح در سفر هیئت دولت تأکید کرد و گفت: اصلی ترین مسائل استان در این سفر باید مورد پیگیری قرار گیرد و به جای تعدد پروژه ها و طرح ها، مهمترین مطالبات مورد توجه قرار گیرد.
از سوی دیگر سایت رسمی مجلس شورای اسلامی به نقل از محمد جواد کولویند نماینده کرج در مجلس از سفر روز دوشنبه رئیس مجلس به استان البرز خبر داد و نوشته است: افتتاح پل عظیمیه کرج و سخنرانی در کنگره شهید فهمیده از برنامه‌های لاریجانی در سفر به استان البرز است.
وی با بیان اینکه استان البرز دوشنبه هفته جاری میزبان رئیس مجلس خواهد بود، افزود: رئیس مجلس روز دوشنبه 8 آبان ماه همزمان با سالروز شهادت نوجوان بسیجی حسین فهمیده به استان البرز سفر می‌کند.
وی ادامه داد: به همین مناسبت رئیس مجلس در کنگره شهید فهمیده به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه رئیس مجلس در سفر روز دوشنبه خود به استان البرز یک پروژه شهری را نیز افتتاح خواهد کرد، ادامه داد: افتتاح پل عظیمه کرج به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری کرج از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس مجلس در آن شرکت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار