کد خبر: ۱۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹ 09 March 2015
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از استقرار یک فروند بالگرد امدادی در تعطیلات نوروزی در این استان خبرداد.
دکتر احسان نصیری درجمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به استان البرز است، دومکان برای استقرارو پرواز این بالگرد در پارک جهان نما و شهرستان ساوجبلاغ پیش بینی شده است .
وی بیان داشت: درتعطیلات نوروز94 داروخانه جمعیت هلال احمر ازساعت 9 صبح تا 15 به مردم خدمات دهی می کند.
نصیری افزود: درطرح امداد نوروز94 تعداد 20 پایگاه ثابت وسیار درنقاط مختلف استان البرز برای خدمات رسانی به مسافران می شود.
این مسوول بیان داشت: همچنین برای خدمات دهی بیشتردر ایام نوروز دو موتورلانس نیز درابتدای ورودی کرج مستقرشده تا بتوانند خدمات دهی بیشتری به مسافران انجام دهند .
نصیری خاطرنشان کرد: تلفن گویای 112 ویژه عملیات های امدادی جمعیت هلال احمرآماده برای تماس های تلفنی مردم و نیازمندان فعال است .
نصیری از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خبر داد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر البرز در میادین ورودی و خروجی شهرمستقر می شوند و اطلاعاتی از قبیل راههای دسترسی، شماره تلفن های بیمارستان ها و داروخانه های شهر و توصیه های ایمنی را در قالب برنامه های اندروید و همچنن برشور به هموطنان ارائه خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر البرز علاوه بر تجهیزات پزشکی سِت نجات که حاوی دستگاه های زنده یاب الکترونیکی است ، در اختیار دارد،افزود: هرکدام از این سِت ها یک میلیارد و 250 میلیون تومان ارزش دارد ودر زمان حاضر جمعیت هلال احمر البرز دارای چهار سِت سبک و یک سِت سنگین است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال، گفت: به منظور پیشگیری از حوادث ،مکان های در سطح استان برای برگزاری این مراسم پیش بینی شده است. 
نصیری ازطرح مروجین سلامت درچهارشنبه آخرسال خبرداد و یادآورشد که دراجرای این طرح امدادگران با حضور درنزدیکی مدارس و اماکن عمومی ، طرح های آموزشی به مردم ارایه می دهند.
وی گفت: طرح امداد نوروزی از 26 اسفند ماه جاری آغاز تا 15فروردین سال آینده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار