مدیر عامل شرکت آبفای روستایی استان
مدیر عامل شرکت آبفای روستایی استان گفت: با وقوع سیل اخیر به تأسیسات آبرسانی حدود 80 روستا در سطح استان آسیب جدی وارده شده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 31 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل شرکت آبفای روستایی استان گفت: با وقوع سیل اخیر به تأسیسات آبرسانی حدود 80 روستا در سطح استان آسیب جدی وارده شده است.

مهندس «نورالله تیموری» در نشست ستاد بحران استان ایلام اظهار کرد: ما حتی در شرایط عادی هم کار آبرسانی به 90 روستا را به ‌صورت سیار انجام می‌دهیم که با وقوع سیل اخیر حدود 80 روستای دیگر هم از داشتن آب‌ لوله‌کشی البته به ‌صورت موقتی و در اثر خسارات ناشی از سیل محروم شدند.

وی افزود: امکانات موجود شرکت و استان پاسخگوی حجم خسارات وارده نیست و به همین دلیل نیاز ضروری وجود دارد که در این زمینه چاره‌اندیشی لازم صورت گیرد.

تیموری خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات توانسته‌ایم آب 39 روستا را به ‌صورت اضطراری و موقتی مجدداً وارد مدار کنیم اما برای انجام اصولی کار نیاز به اعتبارات و امکانات داریم.

مدیر عامل شرکت آبفای روستایی استان تأکید کرد: تابلوی برقی که از مدار خارج ‌شده باید جایگزین شود و خطوط انتقال آب آسیب دیده باید بازسازی شوند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار