رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان البرز از برخورد با کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که دست به تبلیغات زودهنگام زدند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 31 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: متاسفانه در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) شاهد بودیم که برخی کاندیداها دست به تبلیغات زودهنگام زدند.
وی افزود: این اخبار صحت دارد و ما فردای عاشورا به طور کامل اتفاقاتی که در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از سوی برخی از کاندیداها صورت گرفته بود را با مستندات لازم به شورای نگهبان فرستادیم.
وی افزود: متاسفانه در این ایام مشاهده شده که برخی از کاندیداها با سوء استفاده از احساسات مردم در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تبلیغات می‌کردند. از جمله اینکه در یک منطقه ایستگاه صلواتی راه‌اندازی کرده و با نصب تلویزیون‌های مداربسته تصاویر، مواضع و دیدگاه‌های کاندیداهای احتمالی را تبلیغ می‌کردند.
این مسئول اظهار داشت: همچنین برخی نیز کارت‌هایی را تحت عنوان زیارت عاشورا و یا با طرح‌هایی که مختص روز عاشورا و ایام عزاداری محرم و صفر است را به همراه عکس‌های خود چاپ و به صورت گسترده توزیع کردند.
روحی‌یزدی گفت: به طور قطع تمام این اقدامات مستندسازی و در پرونده این افراد ثبت و ضبط شده است. ضمن اینکه معتقدیم اینگونه اقدامات نه تنها تاثیرمثبت برای این افراد ندارد، بلکه به دلیل تلاش برای سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم، اثر مخرب نیز خواهد داشت.
وی در پاسخ به پرسش دیگری که مربوط به حضور برخی از مدیران دولتی و فرمانداران در جلسات حزبی و تبلیغاتی بود گفت: متاسفانه می‌بینیم، کسانی که برگزار کننده انتحخابات هستند در جلسات حزبی و گروهی و تبلیغاتی شرکت می‌کنند. به آنها تذکر لازم داده شده و این رفتار به مافوق آنها نیز گزارش شده است.
وی افزود: همچنین این اقدامات مستندسازی شده و به طور قطع برخورد لازم با این مدیران صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
با این اوصاف کسی برای کاندیدا شدن در کرج باقی نمیمونه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار