نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش سرانه ورزشی گچساران خبر داد و گفت: سرانه ورزشی گچساران تا دو سال آینده در ردیف سرانه بالای ورزشی کشور قرار می‌گیرد
کد خبر: ۱۱۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 26 October 2015
غلامرضا تاجگردون : سرانه ورزشی شهرستان‌های گچساران و باشت طی دو سال اخیر تحول چشمگیری داشته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل ازپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش سرانه ورزشی گچساران خبر داد و گفت: سرانه ورزشی گچساران تا دو سال آینده در ردیف سرانه بالای ورزشی کشور قرار می‌گیرد.

غلامرضا تاجگردون با بیان این خبر اظهار داشت : سرانه ورزشی شهرستان‌های گچساران و باشت طی دو سال اخیر تحول چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به افتتاح کلینیک تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی گچساران، تصریح کرد: این کلینیک نخستین مرکز تخصصی ورزشی و اصلاحی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه با اعتباری افزون‌بر دو میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی احداث شده است.
تاجگردون در ادامه تلاش مسئولان را در راستای افزایش سرانه استاندارد فضاهای ورزشی در این شهرستان مطلوب خواند و عنوان کرد: این شهرستان با 16 هزار ورزشکار ساماندهی شده دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت موفقیت در عرصه‌های ملی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه گچساران در حوزه ورزش سرآمد جنوب کشور است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های چشمگیر قهرمانان ملی این شهرستان نقش مهمی در تبدیل این شهرستان به قطب ورزش جنوب کشور دارد.
وی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان، اذعان کرد: وجود فضاهای ورزشی و ایجاد زیرساخت‌های لازم این حوزه در مناطق محروم در راستای ترویج سلامتی، تفریحات سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار با اهمیت است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تحولات چشمگیر حوزه ورزش شهرستان طی دو سال اخیر، اظهار داشت: این شهرستان در سرانه ورزش تا دو، سه سال آینده جزء سرانه بالای ورزشی کشور قرار می‌گیرد.
تاجگردون با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه ورزشی گچساران 91 سانتی‌متر مربع است، از افزایش سرانه ورزشی شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون اقدامات بسیاری در جهت احداث پروژه‌های ورزشی شهرستان انجام شده است.
این مقام مسئول با اشاره به تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث 29 چمن مصنوعی و سالن ورزشی در دو شهرستان گچساران و باشت، عنوان کرد: تاکنون 17 پروژه ورزشی از مجموع پروژه‌های فوق‌الذکر به بهره‌برداری رسیده است.
نماینده مردم گچساران و باشت ضمن قدردانی از مدیریت صحیح مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزش استان در مسیر توسعه قرار گرفته است.
تاجگردون به احداث زمین‌های چمن مصنوعی شهرستان اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های چمن مصنوعی علاوه‌بر کاهش مشکلات ورزش فوتسال شهرستان، زمینه مطلوبی جهت ترغیب نسل جوان به امر ورزش می‌شود.این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که مابقی پروژه‌های ورزشی شهرستان را تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری کرده تا جوانان ورزشکار شهرستان مسیر قهرمانی را با آرامش خاطر سپری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار