مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: همزمان با روز طبیعت بیش از چهار هزار اصله نهال در استان کرمانشاه غرس شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ 01 April 2024

انشاالله کولانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه روز طبیعت امسال با ایام شهادت حضرت امیر المومنین (ع) همزمان شد و با تاسی از سیره نورانی این حضرت و ترویج سنت حسنه درختکاری، در ۱۴ شهرستان استان بیش از چهار هزار اصله نهال شامل زبان گنجشک، افرا، اقاقیا، اکالیپتوس و صنوبر کاشت شد.

وی افزود: این مراسم در‌ مرکز استان با حضور مسئولین و کارشناسان منابع طبیعی و سایر ادارات، جوانان سازمان هلال احمر، سازمان‌های مردم نهاد و عموم مردم و در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در پارک شرقی کرمانشاه و با کاشت ۴۰۰ اصله نهال انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: به همت حافظان انفال در منابع طبیعی استان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر سه میلیون اصله نهال در استان کرمانشاه تولید و غرس شد.

وی در پایان گفت: این روند در سال‌ جاری نیز ادامه خواهد داشت تا در نهایت استان کرمانشاه به هدف‌گذاری تعیین شده از سوی سازمان منابع طبیعی که کاشت ۳۶ میلیون اصله نهال در طول چهار سال است برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار