استاندار در جلسه ستاد پشتیبانی همایش پیاده روی اربعین حسینی اردبیل:
استاندار اردبیل با اظهار به اینکه حرکت زائران حسینی، 10 روز مانده به اربعین، آغاز و بازگشت کامل زائران تا پنج روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت، افزود: خدمات رسانی و پشتیبانی زائران اربعین از فاصله مرز تا کربلا و نجف را شامل خواهد شد و به این منظور باید امکانات و تجهیزات لازم جمع آوری و توسط ستاد عتبات عالیات به آنسوی مرز انتقال یابد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 21 October 2015
استاندار اردبیل همایش پیاده روی زائران اربعین حسینی را دفاع از حرم های مقدس دانست و بر همکاری دستگاه های اداری استان برای خدمات رسانی و پشتیبانی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، محید خدابخش، سه شنبه شب در جلسه ستاد پشتیبانی همایش پیاده روی اربعین حسینی اردبیل، گفت: همایش پیاده روی عظیم زائران حسینی در اربعین سالار شهیدان، اقدامی خداپسندانه و از نظر امنیت ملی ارزشمند است.

وی افزود: باید با استفاده از تجربه سال قبل، نواقص خدمات و پشتیبانی زائران اربعین برطرف شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: حرکت زائران حسینی، 10 روز مانده به اربعین، آغاز و بازگشت کامل زائران تا پنج روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: خدمات رسانی و پشتیبانی زائران اربعین از فاصله مرز تا کربلا و نجف را شامل خواهد شد و به این منظور باید امکانات و تجهیزات لازم جمع آوری و توسط ستاد عتبات عالیات به آنسوی مرز انتقال یابد.

خدابخش، خدمت به زائران امام حسین (ع) را بهترین توشه آخرت دانست و همکاری دستگاه های اداری استان را برای برگزاری آبرومند همایش اربعین خواستار شد.

در ادامه این جلسه، هریک از اعضا در خصوص تامین و تهیه تجهیزات و امکاناتی از جمله چادر، موکت، داربست، نانوایی، حمام و سرویس بهداشتی سیار، وسایل نقلیه سبک و سنگین، سردخانه نگهداری مواد غذایی، تانکر آب، آمبولانس و پزشک ابراز نظر کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدحسین موسوی
|
United States
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
سلام من میخوام امسال برم چند نفر بودیم ولی اونا دیگه نرفتن حالا تنهام اگه کسی از اردبیل هس بگه تو یه گروه باشیم شمارم۰۹۲۱۵۴۸۰۷۹۲ موسوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار