استاندار خوزستان با بیان اینکه آمار تصادف‌های منجر به جرح و فوت در خوزستان زیاد شده است، گفت: حفظ جان انسان‌ها بسیار مهم است و باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای حفظ جان مردم انجام دهیم.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ 24 March 2024

تابناک خوزستان: علی‌اکبر حسینی‌محراب در جلسه شورای ترافیک خوزستان که امروز (پنجم فروردین‌ ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت حوادث پس از پایان طرح نوروزی جمع‌بندی خواهد شد، اظهار کرد: در تصادف‌هایی که رخ داده است، وای به حال مدیران و کسانی که مقصرند.

وی گفت: بارندگی‌ها آغاز شده است و باید مراقبت‌ها انجام شود. پیک بارندگی از امشب تا فردا ظهر است و باید تردد در مسیر دره‌ها، مسیرهای کوهستانی و مجاور رودخانه‌ها ممنوع شود و تفریحات تا روز سه‌شنبه عقب بیفتد تا حادثه‌ای رخ ندهد.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید از عشایر و دامداران مراقبت شود تا تلفاتی نداشته باشند. بر سرعت‌گیرها نیز نظارت جدی شود. باید همه کارها از طریق شورای ترافیک انجام شود و سرعت‌گیرهای بی‌ربط جمع شوند و سرعت‌گیرهای استاندارد نصب شوند.

وی با تاکید بر لزوم تداوم استقرار تیم‌های امدادی و عملیاتی در مناطق مورد نیاز، افزود: تصادف‌های منجر به جرح و فوت در خوزستان زیاد شده و نباید دل‌مان را خوش کنیم که آمار نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. همان‌گونه که آموزه‌های دینی به ما می‌گوید، حفظ جان انسان‌ها بسیار مهم است و باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای حفظ جان مردم انجام دهیم. جلوگیری از متلاشی شدن خانواده‌ با مرگ یک نفر، پاداش و برکات بسیاری خواهد داشت.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار