استاندار خوزستان گفت: توسعه صنایع جانبی و تبدیلی کشاورزی در این استان مورد تاکید و حمایت است.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ 25 April 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از هلدینگ صنایع تبدیلی رحمت تجارت دزفول، ادامه داد: توسعه کشت قراردادی، ایجاد صنایع جانبی و تبدیلی و همچنین صادرات محصولات کشاورزی از جمله اولویت های خوزستان است.

وی خوزستان را استانی کشاورزی با ظرفیت های کم نظیر دانست و بیان کرد: تمام ظرفیت های خوزستان برای کمک به کشاورزان و توسعه کشاورزی در این استان بسیج شده است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ماموریت مشترک تمام مجموعه های استان تلاش شبانه روزی برای تحقق شعار سال و جهش تولید در خوزستان است.

وی با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف شرکت رحمت تجارت ادامه داد: کارهای بزرگ و امیدآفرینی پیرامون صنایع تبدیلی کشاورزی در این شرکت انجام شده است که می تواند از آن برای توسعه صنایع جانبی کشاورزی در خوزستان الگوگیری کرد.

به گزارش ایرنا، هلدینگ کشاورزی رحمت تجارت دزفول اواخر اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسوولان استانی و محلی بهره‌برداری و زمینه اشغال ۱۲۰ نفر فراهم شد

هلدینگ رحمت تجارت از ۲هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیرپوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

استاندار خوزستان در سفر یک روزه خود و هیات همراه به دزفول علاوه بر بازدید از تعدادی از طرح های عمرانی، کشاورزی و صنعتی این شهرستان بازدید از طرح های مسکن ملی و همچنین حضور در شورای اداری دزفول را در برنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار