امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم مردمی بودن محوریت برنامه‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 17 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری پیش از ظهر امروز یکشنبه (۲۷ اسفندماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با ما در جنگ فرهنگی است، زیرا از راه‌های دیگر برای مقابله در برابر ایران ناامید شده است.

وی افزود: مباحث فرهنگی جوانان و نوجوانان برای دشمن هدف اصلی قرار داده شده که با عادی سازی ارتباط با نامحرم، ازدواج سفید و عادی سازی خیانت راه ضربه فرهنگی به این قشر را پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ذهنیت سازی منفی برای جایگاه خانم‌ها و مسئله فرزندآوری دیگر عامل مهم حجمه فرهنگی از سوی دشمن است که جامعه خانواده محور و مادر محور ما را با جایگزینی حیوانات به جای فرزند مورد حمله فرهنگی قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی یک اقتدار بین المللی است، لذا مسئولان و دستگاه‌های دولتی باید سخنان مقام معظم رهبری را جدی گرفته و با اعتقادات زلال مردم زهری که دشمن ریخته است را درمان کنند.

لزوم اجرای برنامه‌های مردمی در ماه رمضان

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: در راستای شب‌های احیا و ماه رمضان که با ایام نوروز مصادف شده لازم است برنامه های تولیدی و ایجابی حداکثری شود، اما باید مراقب بود که این امر باعث ایجاد ۲ قطبی بین مردم نشود.

وی افزود: محوریت برنامه‌ها باید مردمی باشد و در کنار فعالیت دستگاه‌های اجرایی از حضور مردم استفاده حداکثری شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه‌هایی که نظرات خود را در قالب پنج محور مهم فرهنگی ارائه ندادند حتماً باید ارائه خود را تا پایان فروردین داشته باشند و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

برگزاری عزاداری ویژه در روز شهادت حضرت علی (ع)

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن ۲۱ رمضان یعنی شهادت امیرالمومنین (ع) با ۱۳ فروردین یعنی روز طبیعت، تصمیم داریم راهپیمایی ویژه‌ای با عنوان عزاداری برای این روز داشته باشیم.

وی افزود: گردش و تفریح نباید بر موضوع مهم شهادت امیرالمومنین (ع) اثرگذار باشد و لطمه فرهنگی به این موضوع وارد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: محوریت ما باید حضور مردم باشد و در این راستا محافل قرآنی، مساجد و هیئت‌ها می‌توانند تاثیر بسیاری داشته باشند؛ همچنین توزیع افطاری ساده را نیز در نظر داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار