فرماندار شهرستان چرداول:
فرماندار شهرستان چرداول گفت: با اقدامات صورت‌گرفته پذیرای زائرین عتبات‌عالیات و مهمان نوروز هستیم و در این‌خصوص همچنین نظارت‌ها را تقویت کرده و شان ماه رمضان هم باید رعایت شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 17 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول، بیان داشت: باتوجه‌ به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات فرخنده نوروز قطعاً مهمانان بیشتری برای زیارت عتبات‌عالیات و تردد از این مسیر و مسافرت به این شهرستان سفر می‌کنند که نیاز است مسئولین مربوطه با همکاری و تعامل و با سعه‌صدر و گشاده‌رویی با مسافرین و مردم در تعامل باشند تا فرهنگ ناب این دیار را بار دیگر به نمایش بگذارند.

وی افزود: در این روزها که ماه رمضان با عید نوروز تقارن پیدا کرده که یک فضایی ویژه به این ایام داده است و ضرورت دارد تا با همکاری همه مسئولین خدمت‌رسانی مناسبی به گردشگران و زائران عتبات‌عالیات داشته باشیم.

فرماندار چرداول ادامه داد: شهرستان چرداول از جمله شهرستان‌های استان ایلام است که دارای ظرفیت‌هایی ویژه برای جذب گردشگران است که در این‌ خصوص تمهیدات ویژه‌ای صورت‌گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت‌گرفته پذیرای زائرین عتبات‌عالیات و مهمان نوروز هستیم و در این‌ خصوص همچنین نظارت‌ها را تقویت کرده و شان ماه رمضان هم باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: شهرستان چرداول با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آماده پذیرایی از گردشگران با رعایت شئونات ماه رمضان است و همچنین از ظرفیت اماکن اقامتی، مساجد و مدارس برای اسکان گردشگران استفاده شده است.

فرماندار چرداول اظهار داشت: طی سال گذشته تلاش شده تا وضعیت راه‌ها و همچنین امکانات زیرساختی در شهرستان چرداول تقویت شده تا مشکلی در خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی نداشته باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
شهرستان چرداول هم در تنگه قیر به سمت حمیل و هم در سمت قلاجه پیشانی و ورودی شمالی استان است اما چرا محروم از لحاظ زیرساختی!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار