مدیرکل محیط زیست کرمانشاه:
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی شاخص کیفی هوای استان، هوای کرمانشاه بدون آلودگی است و در وضعیت استاندارد قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 26 February 2024

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، هوای اسلام‌آباد غرب امروز دوشنبه (هفتم اسفند ماه) بر روی عدد ٢٠ و در وضعیت هوای پاک است.

وی افزود: هوای این شهرستان روز گذشته بر روی عدد ۵١ و در وضعیت استاندارد بوده است اما شاخص کیفی هوای پاوه امروز عدد ٢٧ و وضعیت هوای پاک را نشان می‌دهد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: هوای شهرستان پاوه بر اساس بررسی شاخص های هواشناسی؛ روز گذشته عدد ۵۵ و وضعیت استاندارد را نشان می‌داد.

وی ابراز کرد: شاخص کیفی هوای شهرستان سرپل‌ذهاب بر روی عدد ١۴ و در وضعیت هوای پاک است این شاخص در قصرشيرين عدد ٣٢ را نشان می‌دهد که در وضعیت هوای پاک قرار دارد.

این مقام مسئول اذعان کرد: روز گذشته شاخص کیفی هوای قصرشیرین عدد ۶۵ را نشان می‌داد که در وضعیت استاندارد بوده است.

وی ادامه داد: شاخص کیفی هوای کرمانشاه بر روی عدد ٢٩ و وضعیت هوای پاک است و روز گذشته این شاخص عدد ۵١ وموقعیت استاندارد را نشان می‌داد.

جلیلیان گفت: شاخص کیفی هوای کنگاور امروز و روز گذشته عدد ۵٠ را نشان می‌دهد که به معنی قرار گرفتن بر روی هوای استاندارد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار