فرماندار کرمانشاه با اشاره به وجود ۶۴۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، گفت: محل شعب اخذ رای برای حضور مردم در کرمانشاه مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 24 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدرضا آمویی با اشاره به تعیین شعبه‌های اخذ رأی، اظهار کرد: از مجموع شعب اخذ رأی در نظر گرفته شده تعداد ۵۴۵ شعبه مربوط به مرکز استان و بخش مرکزی است.

وی افزود: علاوه مجموع تعداد شعبه‌های اعلام شده برای شهرستان کرمانشاه یک شعبه فرعی اخذ رأی هم در کرمانشاه به اقلیت‌های مذهبی کلیمیان اختصاص یافته است.

فرماندار کرمانشاه تعداد شعبه‌های اخذ رأی بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان و تصریح کرد: در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه برای انتخابات درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: برای تعیین محل شعبات اخذ رأی در شهر کرمانشاه سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مردم با کمترین معطلی و در اسرع وقت بتوانند آرا خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی ادامه داد: در روستاهای بخش‌های چهار گانه نیز شعب سیار در همه روستاها حضور پیدا کرده و آرا مردم را جمع آوری خواهند کرد.

آمویی همچنین داشتن تابعیت جمهوری اسلامی و ۱۸ سال تمام را برای افراد رأی دهنده الزامی دانست و گفت: شعب اخذ رأی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده اخذ رأی از شهروندان هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار