استاندار کرمانشاه در هفدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان پاوه سفر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 21 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه (دوم اسفند ماه) در هفدهمین سفر شهرستانی با استقبال حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه و علیرضا حیدری فرماندار شهرستان، وارد پاوه شد.
 
افتتاح طرح گازرسانی به چند روستا و واحد اقتصادی، افتتاح چند طرح عمرانی، بازدید برخی پروژه‌های در حال احداث، دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان، پیگیری مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه است.
 
تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ سفرهای استاندار به روال استانداران سابق انجام شد و برنامه بازدیدها و جلسات در سفرهای شهرستانی محدود بود اما در ادامه، سفرهای استاندار با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه‌های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.
 
در سفر امروز هم معاونان استاندار حضور دارند و مسائل و طرح‌های حوزه خود را بررسی و جمع بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می‌کنند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی ارائه خواهند شد.
 
بخش عمده اقدامات کارشناسی در جلسات و بازدیدهای تیم‌های اعزامی استاندار در روزها و هفته‌های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار