معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات ؛
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات گفت : رفتار، گفتار و کردار نامزدها و هوادارانشان باید یک رفتار و اخلاق اسلامی باشد و اگر این مورد رعایت شود انتخابات و رقابت سالم، امن با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 20 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات  بیان کرد : انتخابات بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار مولفه اصلی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم دارد.

وی افرود : این چهار مولفه لازم و ملزوم همدیگر هستند که باید همه آنها در دستور کار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات  ادامه داد : نامزدهای انتخاباتی باید سعه صدر لازم را برای خود و حامیانشان در رقابت ها و دوران تبلیغات رسمی انتخابات ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد : یکی از شروط سلامت انتخابات همراهی و تعامل نامزدها با برگزار کنندگان انتخابات است که لازم است کاندیداها در این زمینه همکاری و تعامل لازم را با دست اندرکاران انتخابات داشته باشند.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات  تاکید کرد : کسانی که نامزد می شوند باید به فکر نظام جمهوری اسلامی نیز باشند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ستادهای آنها برافراشته باشد.

وی اظهار داشت : کاندیداها به گونه ای تبلیغ کنند که مردم حس کنند نامزدهای انتخابات افرادی کلان با افکار بلند برای توسعه و پیشرفت کشور هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار