عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ۶۰ مغازه در سبزه‌میدان برای ساخت «ایران کوچک» یک سال است که خالی مانده‌اند. مشخص نیست طرح «ایران کوچک» که میراث فرهنگی در نظر گرفته است، محقق شود یا خیر.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 19 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، مهدی طالب امروز (دوشنبه، ۳۰ بهمن ماه) در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر که نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان است، بیان کرد: اگر این پروژه‌ها به ثمر می‌نشست، می‌توانست یک منبع درآمد برای شهرداری زنجان باشد.

وی با توضیح اینکه با این رویکردی که به جلو می‌رویم، نگران این هستیم که بودجه سال آینده نیز محقق نشود، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع، شهرداری در مسیر تحقق بودجه باید قدم‌های محکم‌تری بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری برای کم‌کاری‌هایی که امسال به‌ویژه در حوزه تملک دارایی انجام شد، باید برنامه داشته باشد، ادامه داد: برای تحقق بودجه‌ای که امروز مصوب می‌شود شهرداری باید کارهای مطمئن انجام دهد تا از بودجه و انجام کارها عقب نیفتیم.

وی با بیان اینکه سال قبل ۱۳۰۰ میلیارد تومان بودجه بسته شد، اما ۱۶۰۰ میلیارد تومان تحقق یافت، گفت: از این بودجه، ۹۰۰ میلیارد تومان مربوط به مسائل جاری و ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به مسائل تملک دارایی بود. 

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار