رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: مزاحمت‌های تلفنی به اورژانس زنجان در سال ۱۴۰۲ نسبت سال ۱۴۰۱ پنج درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸ 16 April 2024

به گزارس تابناک زنجان، داریوش تقی‌لو اظهار کرد: ماموریت شهری اورژانس استان زنجان پارسال ۴۰ هزار و ۲۹۷ مورد بود که ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی درباره ماموریت‌های ترافیکی و غیرترافیکی ماموریت شهری اورژانس استان زنجان، ادامه داد: از کل ماموریت شهری اورژانس استان در سال ۱۴۰۲، ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد ماموریت ترافیکی با افزایش یک درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۱۲ هزار و ۴۰۰ مورد ماموریت غیرترافیکی با افزایش شش درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ به ثبت رسیده است.

او درباره ماموریت‌های شهری با مصدومان ترافیکی، افزود: پارسال از مجموع ماموریت‌های شهری انجام‌شده توسط اورژانس ۷۸۳۰ مصدوم ترافیکی با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۲۹ هزار و ۳۴۷ مددجوی غیرترافیکی با افزایش یک درصدی در بازه زمانی یادشده به ثبت رسید.

تقی‌لو درباره ماموریت‌های جاده‌ای، گفت: ۲۳ هزار و ۹۲۶ مورد ماموریت جاده‌ای در سال ۱۴۰۲ در استان انجام شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ پنج درصد افزایش یافته است.

او درباره ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای اورژانس استان، اظهار کرد: ۸۵۲۶ مورد ماموریت جاده‌ای ترافیکی انجام شده که نسبت به سال گذشته، سه درصد افزایش یافته و ۱۵ هزار و ۱۳۲ نفر مصدوم غیرترافیکی نیز ثبت شده که تعداد مصدومان پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی درباره تعداد تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس ۱۱۵، بیان کرد: ۱۸۲ هزار و ۷۰ تماس با اورژانس استان زنجان در سال ۱۴۰۲ گرفته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: ۵۷ هزار و ۴۴۹ تماس دریافتی منجر به اعزام شده که چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. همچنین ۸۵۵۶ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس زنجان در سال ۱۴۰۲ ایجاد شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ پنج درصد کاهش پیدا کرده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار