کد خبر: ۱۱۵۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 13 February 2024
تابناک خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، جشنواره مسابقات ورزشی دهه فجر با حضور ورزشکاران پایگاه‌های تابعه حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان ۱۸ بهمن‌ماه به میزبانی پایگاه بسیج شهدای هور تصفیه‌خانه کوت‌عبدالله در چهار رشته فوتبال چهار‌نفره، تنیس روی میز، فوتبال دستی و والیبال برگزار شد.
در این جشنواره که با حضور مهران پاک‌بین معاون بهره‌برداری، سرهنگ ابراهیم احمدی‌فر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان و جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان از رشد و قطع وابستگی ایران اسلامی پس انقلاب گفت و افزود: ۴۵ سال پیش، جوانان غیرتمند کشورمان با درک صحیح از شرایط بر علیه رژیم ستم‌شاهی انقلاب کردند و به دنیا نشان دادند به دنبال استقلال، آزادی و  قطع وابستگی به استکبار هستند.
 
معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان از رشد چشم‌گیر تولید فولاد پس از انقلاب در کشور سخن گفت و اظهار داشت: مجموع تولید فولاد کشور تا پیش از انقلاب یک و نیم میلیون تُن بود. امروز شاهد هستیم علی‌رغم شرایط سخت تحریم‌، توان نصب تولید فولاد به ۴۵ میلیون تُن رسیده است و ایران در میان‌ده کشور تولیدکننده فولاد جهان جای گرفته است. دستیابی به چنین جایگاهی مرهون خودباوری جوانان سال ۵۷ است.
 
در ادامه سرهنگ احمدی‌فر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان از توان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی گفت و افزود: توان علمی، دفاعی و فرهنگی کشور در جهان سرآمد است. ایران پس از انقلاب یعنی ایران قوی و مقتدر، یعنی کشوری که شرق و غرب به قدرتمندی و اقتدارش اعتراف کرده‌اند. به دنیا ثابت کرده‌ایم، هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نیستیم، اما در مورد حفظ امنیت هیچ تعارفی نداریم.
 
در ادامه رقابت‌های ورزش با حضور پرشور بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه شهید بقایی در چهار رشته فوتبال چهار‌نفره، تنیس روی میز، فوتبال دستی و والیبال برگزار شد، که در پایان به نفرات برگزیده هر رشته جوایز نفیسی اهدا شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار