نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: هر چقدر که آنها فشار را بر ما بیشتر کنند حضور مردم پررنگ‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 11 February 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فر در مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز ۲۲ بهمن ماه در اهواز، اظهارکرد: مردم اهواز و حتی روستاهای استان پرشور در راهپیمایی امروز حضور پیدا کرده اند تا همه با هم چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم. مردم در راهپیمایی حضور پیدا کرده اند تا نشان دهند شاکر نعمت ها هستند.

وی در ادامه با بیان این که آمریکای زبون و خار هر چقدر که بیشتر ما را تحریم کنی ما بیشتر در صحنه حضور پیدا می‌کنیم، افزود: شاهد مثال عرض بنده همین جمعیتی است که به خیابان‌های اهواز و هزاران شهر و شهرستان و روستاها آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: هر چقدر که آنها فشار را بر ما بیشتر کنند حضور مردم پررنگ‌تر خواهد شد. یک پیام برای مسئولان داخل کشور دارم؛ مردم برای راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باز آمدند. آمدن مردم به معنای این نیست که از رفتارهای بعضی از ما گله‌مند نیستند، آمدند که بگویند ما به تکلیف خود عمل کردیم شما به تکلیف خودتان عمل کنید.

موسوی‌فرد با بیان این که طبیعتاً هرچه شما پرشورتر در صحنه حاضر شوید شیطان ناراحت‌تر است، عنوان کرد: ببیند آمریکا خوشحال است یا ناراحت؟ وقتی محجبه‌ها می‌آیند و به تکلیف خود عمل می‌کنند آمریکا ناراحت می‌شود. برادران و خواهران عرض می‌کنم همانطور که امروز گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم رساندید، ۱۱ اسفند همچنان پرشور همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حضور پیدا کنید.

وی گفت: قبل از اینکه ما بدانیم که مصداق چیست و چه کسی را انتخاب کنیم باید حضور حداکثری و پرشور در انتخابات داشته باشیم. هر رأی شما یک موشک نقطه زن در قلب استکبار جهانی است.
مردم ما می‌دانند که اگر جمهوری اسلامی نباشد نه تنها ایران اسلامی ما تجزیه می‌شود بلکه تعداد قابل توجهی از کشورهای پیرامون ما تجزیه خواهد شد. حضور مردم در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند به معنای آن است که ما این انقلاب را ارزان به دست نیاوردیم که بخواهیم ارزان از دست بدهیم. هزاران شهید و جانباز دادیم و باید از این سرمایه‌ها و دستاوردها حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آمریکایی بیچاره بدان ۸ سال شبانه روز مردم خوزستان و اهواز را موشک باران کردید اما این مردم از جایشان تکان نخوردند و تمام این سال‌ها ما را تحریم کردید ولی مردم در صحنه بودند. مردم می‌دانند که حضورشان قطعا اثرگذار است. آمریکا ما می‌دانیم که تو خشمناک و غضب آلود هستی در این خشمت بمیر.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار