امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : دوست و دشمن به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران چشم دوخته اند که امروز با تدبیر انجام شده، قدرت انتخاب بالا برای سلایق مختلف سیاسی فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 09 February 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام" الله نور کریمی تبار بیان کرد : رمز پیروی انقلاب اسلامی با تاکید بر سخنان امام راحل، سلاح ایمان، توکل به خدا، انتظار ظهور، اعتماد به نفس و در صحنه بودن مردان و زنان در صحنه کارزار است.

وی افزود :  در ۳۹ انتخابات برگزار شده در کشور، انتخاب مردم آزادانه و تاثیرگذار بوده است که این امر از نعمت های الهی است، امید است مردم ما پای صندوق رای بیایند و با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری سرنوشت جامعه خود را تعیین کنند.

وی ادامه داد : دشمن تلاش می کند که مردم در سرنوشت سیاسی خود مشارکت نداشته باشند و ۱۱ اسفندماه شاخصی برای ولایتمداری مردم، پایندی و دفاع از آرمان های شهدا و ادامه خط رهبری است که ملت ایران، با حضور گسترده خود در ۱۱ اسفند، یک"نه" بزرگ به استکبار جهانی خواهند گفت. 

 امام جمعه ایلام ادامه داد : انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که با این عظمت در سطح دنیا بعد از ۴۵ سال از آغاز آن، مسیر خود را در پیش گرفته و در داخل و خارج کشور نورافشانی می کند و آثار آنرا در کشورها و قاره های مختلف می بینیم.

وی خاطرنشان کرد : خواص جامعه باید انقلاب اسلامی و دستاوردهای گسترده مادی و معنوی آن را تبیین کنند، امروز انقلاب اسلامی پرچم دار عدالت خواهی، آزادی و دین در جهان است و امروز جمهوری اسلامی، از نظر رشد علمی و پیشرفت های صنعتی در رقابت با کشورهای غربی و اروپا قرار دارد و این پیشرفت ها با وجود موانعی که دشمن ایجاد کرده به دست آمده است.

حجت الاسلام" الله نور کریمی تبار افرود : : هنوز خوی استعماری آمریکایی ها کاهش پیدا نکرده و با تمام توان از رژیم کودکش و نسل کش صهیونیستی حمایت می کنند و عملکرد دولت فعلی آمریکا ننگی برای لیبرال دموکراسی غرب برای همیشه تاریخ است.

وی تاکید کرد : سران برخی کشورهای اسلامی جرات قطع ارتباط با این رژیم منحوس را ندارند و باید پرسید که چگونه در راس یک جامعه اسلامی قرار دارند اما به ابزاری برای این رژیم جنایتکار تبدیل شده اند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار