مدیر کمیته امداد شهرستان آبدانان گفت : ۱۶۷ قلم کالای اساسی و لوازم خانگی شامل، یخچال، فرش، کولر و اجاق گاز برای نوعروسان تامین شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 08 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی کرمی بیان کرد : تا پایان سال‌جاری با صرف هزینه ای معادل ۳۰ میلیارد ریال جهیزیه ۴۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد تهیه و تحویل و روانه خانه بخت می‌شوند.

وی افزود : در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و ایجاد اشتغال با پرداخت ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات چهار درصد به مددجویان این شهرستان، زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر از جوانان جویای کار این شهرستان مهیا شده است.

کرمی ادامه داد : با حمایت این نهاد حمایتی و انقلابی هم اکنون ۲۲۴ نفر از فرزندان نخبه خانواده های مددخواه این شهرستان در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای و پزشکی در مراکز معتبر علمی کشور مشغول تحصیل هستند.

 مدیر کمیته امداد شهرستان آبدانان گفت :  در مدت ۱۰ماهه سال‌جاری ۳۵۰ نفر از خانواده های تحت پوشش امداد آبدانان با آموزش های فنی حرفه ای، مهارت‌ های زندگی، صنایع دستی، تولیدات و کارگاه‌های خانگی و آسیب های اجتماعی را فرا گرفته اند.

کرمی تاکید کرد :  امسال ۴۰ میلیارد ریال از طرف خیرین و حامیان به این نهاد پرداخت شده که بطور ۱۰۰درصد در راستای تقویت بنیه علمی و آموزشی و تفریحی و رفاهی این نونهالان هزینه شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار