مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: اگر شرکت‌های سهام عدالت شهرستان در مجامع حضور داشته باشند تلاش می‌شود که مشارکت بیشتری در تعیین هیأت مدیره استانی و تصمیم‌گیری‌های استانی داشته باشند که به عدالت هم نزدیک‌تر است.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 04 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات شرکت‌تعاونی سهام عدالت استانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی یک شرکت غیرتعاونی است، اظهار کرد: کسانی که در این شرکت عضو هستند، آحاد مردم هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان افزود: شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستانی مجرایی برای نشان‌دادن مشارکت آحاد مردم در تصمیم‌گیری‌ها شرکت سرمایه‌گذاری استان هستند و ما تلاش می‌کنیم تعاونی‌های فعال در استان، که توانایی جذب ۲۰ درصدی دارندگان حق رای را دارند بتوانند به صورت بلوکی در مجامع رای دهند.

وی کمک به حضور موثر در شرکت سرمایه‌گذاری استانی توسط شرکت‌های سهام عدالت شهرستانی را از جمله برنامه‌های خود اعلام و تصریح کرد: در تعدادی از شهرستان‌ها این مهم محقق و تلاش می‌شود بقیه هم برسند که اگر انجام نشد سهام‌داران سعی کنند در مجامع حضور داشته باشند.

جعفری تاکید کرد: اگر شرکت‌های سهام عدالت شهرستان در مجامع حضور داشته باشند تلاش می‌شود که مشارکت بیشتری در تعیین هیأت مدیره استانی و تصمیم‌گیری‌های استانی داشته باشند که به عدالت هم نزدیک‌تر است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار