مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه بالای 60 درصد از مردم سهام‌دار شرکت سهام عدالت هستند، گفت: ما دغدغه داریم که مردم در این مجمع حضور یافته و موضوع را جدی بگیرند، چرا که در نهایت که سود آن متوجه خود مردم خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 04 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا نادری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات شرکت‌تعاونی سهام عدالت استانی در جمع خبرنگاران احقاق حقوق مردم و بهره‌مندی از سود سهام عدالت را دغدغه دانست و اظهار کرد: پیگیری‌ها برای تحقق این مهم انجام شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه شرکت‌های شهرستانی باید با حد نصاب برگزار شود، افزود: مردم با حضور در سامانه و یا معرفی نماینده در رای دادن و همچنین اطلاع‌رسانی به آحاد مردم می‌توانند در این مهم مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه بالای ۶۰ درصد از مردم سهام‌دار شرکت سهام عدالت هستند، تصریح کرد: ما دغدغه داریم که مردم در این مجمع حضور یافته و موضوع را جدی بگیرند، چرا که در نهایت که سود آن متوجه خود مردم خواهد بود.

نادری تاکید کرد: حضور مردم و شرکت‌های تعاونی منجر به برگزاری مجامع شرکت سهام عدالت شده و اداره کل امور اقتصادی و دارایی تسهیل‌گر و ناظر این مهم است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از مردم سهام خود را به صورت غیرمستقیم اداره می‌کنند و در واقع خودشان این رویه را انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: ۵۰ درصد مردم هم روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و در هر صورت امیدوارم این شرکت‌های تعاونی ضمن احقاق حقوق مردم در این مجامع، از روش‌ها دیگر هم احقاق حق کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار