به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار و مسوولان شهرستانی، بهره‌برداری از 150 میلیارد ریال پروژه در سروآباد آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 03 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن زارعی فرماندار شهرستان سروآباد در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی اظهار داشت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر 150 میلیارد ریال پروژه و طرح در سروآباد افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل 6 پروژه مهم برق‌رسانی با اعتبار 110 میلیارد ریال شامل سه پروژه برق‌رسانی روستایی و 3 پروژه رفع ضعف ولتاژ بود که توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان از محل اعتبارات داخلی شرکت برق هزینه شده بود.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: افتتاح 9 باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان سروآباد با اعتبار 15 میلیارد ریال و 2 باب منزل مسکونی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با اعتبار 6 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه آسفالت معابر و کوچه‌های شهر سروآباد توسط شهرداری با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر و در گرامیداشت 45مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 102 عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار و 40 طرح و پروژه نیز افتتاح می‌شود.

از 12 بهمن تا 22 بهمن سالگرد ورود امام (ره) به میهن اسلامی به نام دهه مبارک فجر نامگذاری شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار