نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک پیروزی ایران در جواب دنداشکن و قاطعانه به رژیم اشغالگر صهیونیسم گفت: آرامش و خوشحالی مردم به‌ویژه کودکان غزه پیامد اصلی حمله سپاه به رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱ 16 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا اقبال بهمنی کار سپاه پاسداران را در مقابل رژیم غاصب اسراییل مصداق «طَیْراً أَبابِیلَ» دانست و اظهار کرد: حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی حق مسلم مردم ایران بود چراکه رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران و شهادت چندین نفر از مستشاران ایرانی شروع‌کننده این امر بود لذا ایران نیز جواب قاطعی به دست‌درازی این رژیم داد.

وی بابیان اینکه ایران هیچ‌گاه خواهان جنگ نبوده و امروز در دفاع از خاک خود و شهادت ۳۳ هزار مسلمان بی‌گناه فلسطینی این حملات را انجام داده است، افزود: حمله جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی قطعاً دستاورد‌ها و پیامد‌های بسیاری را برای جهانیان خواهد داشت، اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین پیام این حملات آرامش و خوشحالی مردم به‌ویژه کودکان غزه است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: این حق مسلم ایران است که هر کشوری که به خاک، اتباع و مردمش اهانت و دست‌درازی کند، پاسخی کوبنده و قاطع به آنان داده و آنان را برجای خود بنشاند، چراکه رژیم صهیونیستی اسرائیل در جایگاهی نیست که بتواند به کشور و ملت ایران اهانت کند و این اقدام بی‌جواب نمی‌ماند.

وی این امر را فرصتی برای اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر کشور‌های اسلامی دانست و یادآور شد: دول عربی و تمام کشور‌های اسلامی باید امروز با ایران اسلامی همراهی کرده و در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیسم در حق مردم مظلوم و بی‌گناه غزه با هم متحد شده و این جرثومه کفر را در منطقه خاورمیانه نابود کنند.

ماموستا بهمنی افزود: کشور‌های اسلامی باید امروز بیدار شوند چراکه دیگر سکوت در مقابل تکه تکه شدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی و غزه‌ای و هتک حرمت به ناموس مسلمانان، جایز نیست و امروز بهترین فرصت است تا در حمایت از ایران اسلامی به میدان آمده و رژیم صهیونیستی را از نقشه جهان محو و نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه کودکان فلسطین بعد از شب‌ها نخوابیدن و بیداری از ترس حملات رژیم غاصب صهیونیستی شب حمله ایران، شبی آرام را تجربه کردند و با آرامش دیشب خوابیدند، گفت: نتانیاهو و سایر سران رژیم صهیونیستی از ترس ایران اسلامی فرصت حمله به غزه را پیدا نکردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام دیگر حملات ایران به رژیم صهیونیستی این است که آمریکا و سایر هم‌پیمانانشان در جهان غرب و جوامع بین‌المللی باید دست از پشتیبانی اسرائیل غاصب بکشند چراکه در غیر این صورت منافع آن‌ها در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی بیان کرد: امروز جبهه موحدین، توحید و یگانه‌پرستی، خداپرستان و نورانیت به رهبری، مقام معظم رهبری سیدعلی خامنه‌ای در مقابل جبهه باطل قرار گرفته است لذا همه کشور‌های اسلامی امروز باید ایمان و اعتقاد درونی خود را به طور مسجل و روشن بیان کنند.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: پرچم رژیم صهیونیستی همان نماد نیل تا فرات را با خود دارد و اگر تا کنون اقدامی انجام نداده به خاطر ترس از ایران اسلامی و جبهه مقاومت بوده است لذا اگر در مقابل این دست‌درازی‌ها و تجاوز‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی سکوت کنند به هیچ کشور و دول اسلامی رحم نخواهد کرد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار