نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: راه درست برای اصلاح مشکلات جامعه نظیر فساد و اختلاس در ادارات، نماز و توجه به معنویت است‌.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 28 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در کردستان صبح امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان اظهار کرد: راه چاره جامعه و حل مسائل و مشکلاتی از قبیل فساد و اختلاس توسط برخی از مسوولین توجه به معنویت است که نماز نیز اوج و سرمنشاء این معنویت است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بیشترین گلایه مردم از ادارات مربوط به فساد، اختلاس، بداخلاقی و کم کاری است، تاکید کرد: راه درست برای اصلاح آن نماز و توجه به معنویت است و مسئول برای اینکه لغزش نداشته باشد باید همواره به نماز پناه ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما همه افراد و ارکان جامعه، متولی نماز را روحانیان می‌دانند، ما نیز منکر این نیستم که ترویج آن برعهده ماست، اما اینکه فکر کنیم نماز در جمهوری اسلامی فقط باید توسط روحانیون انجام شود، اشتباه است.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: ترویج نماز، ترویج فرهنگ انقلاب است و همه ما به ویژه مسئولین ادارات باید به این مهم اهتمام داشته باشند و همواره خود را متولی این حوزه بدانند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: متاسفانه گاهی اهمیت لازم برای این مسئله را از جانب مسئولین مشاهده نمی‌کنم و برای حل آن باید ابتدا در خود مدیران انگیزه ایجاد شود.

وی بر لزوم توجه به حفظ ظاهر مساجد نیز تاکید کرد و گفت: این مسئله مهمی است که در آن کم‌کاری شده لذا باید هم صورت و هم سیرت مسجد آراسته باشد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار