رئیس کل دادگستری استان سمنان دستور پیگیری علت گازگرفتگی معتکفان مناطق فرومد و کلاته‌خیج را به مسؤولان قضائی میامی و بسطام صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ 26 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی گازگرفتگی تعدادی از معتکفان مناطق فرومد و کلاته‌خیج در روز گذشته در تماس تلفنی، مسؤولان قضائی مربوطه را مکلف کرد تا علت وقوع این حوادث را بررسی و از تکرار این قبیل اتفاقات جلوگیری کنند.

عبداللهی گفت: تعدادی از معتکفان در مساجد صاحب‌الزمان (ع) روستای فرومد و مسجد جامع شهر کلاته‌خیج دچار گازگرفتگی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مسؤولان قضائی میامی و بسطام مکلف شدند تا با بازدید از محل، علت وقوع این حوادث را پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: دادستان‌های عمومی و انقلاب و رؤسای دادگاه‌های عمومی بخش سراسر استان سمنان موظف هستند تا ایمنی اماکن برگزاری مراسم اعتکاف را پیگیری کرده و ضرورت حفظ ایمنی معتکفان را مورد توجه قرار دهند.

عبداللهی گفت: با مقصران این حوادث نیز برابر موازین قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس؛ روز پنجم بهمن‌ماه، تعدادی از معتکفان در مساجد صاحب‌الزمان (عج) و جامع مناطق فرومد و کلاته‌خیج دچار گازگرفتگی شدند.

به‌سرعت ۱۹ نفر که دارای شرایط نامطلوب بودند با کمک اهالی و به‌وسیله اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند و در حال درمان هستند و حال عمومی بقیه مسموم شدگان رضایت‌بخش است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار