مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: چهار مولفه مردمی سازی، شفافیت، هوشمند سازی و کارآمدی در دستور کار سازمان قرار گرفته است که تاثیر خوبی در جامعه هدف استان ایلام داشت.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 26 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، نورعلیوند در نشست مجازی کار کرامت با اصحاب رسانه اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و استفاده از سهمیه ۳ درصد استخدامی معلولان در دستگاه های اجرایی استان نیز با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: سهم سال گذشته استان ایلام از محل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی را یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام بیان داشت : این رقم از محل تبصره ۱۸ نیز ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است و امسال با حمایت استاندار ایلام از محل جزء سه یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال و از محل جزء ۴ چهار قانون بودجه نیز هفت هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال و از محل بند الف تبصره هیجده ۱۲۵ میلیارد ریال برای جامعه هدف در نظر گرفته شد که تاکنون ۶۹۰ فقره تسهیلات در این خصوص به مددجویان پرداخت شد.

وی یادآور شد : دولت از طریق آزمون استخدامی چهار هزار و ۳۰۰ نفر مددجوی بهزیستی را جذب خواهد کرد.

نورعلیوند گفت: همچنین هر کارفرمای بخش خصوصی که از جامعه هدف بهزیستی در زمینه اشتغال استفاده کند بابت هر نفر ۳ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت خواهد کرد ضمن اینکه سهم بیمه کارفرما نیز توسط دولت پرداخت می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار