مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت : در این دولت ۳۰۴ خانه به جامعه هدف بهزیستی استان ایلام واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 26 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورعلیوند بیان داشت : مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی ایلام برای خانه دار شدن و بهره مندی از کمک بلاعوض طرح ملی نهضت ملی مسکن به سازمان متبوع در تهران معرفی می شوند.

وی افزود :  از مجموع ۱۱۶۷ نفر مددجوی ثبت نام شده پرونده ۲۵۸ نفر بررسی شد و برای دریافت تسهیلات به سازمان مرکزی معرفی شدند.

نورعلیوند ادامه داد : پرداخت مستمری به مددجویان بهزیستی در دولت سیزدهم ۲۰۰ درصد رشد داشت و چهار مولفه مردمی سازی، شفافیت، هوشمند سازی و کارآمدی در دستور کار سازمان قرار گرفته است که تاثیر خوبی در جامعه هدف استان ایلام داشت.

وی گفت :  پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و استفاده از سهمیه ۳ درصد استخدامی معلولان در دستگاه های اجرایی استان نیز با جدیت دنبال می شود.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام خاطرنشان کرد : دولت از طریق آزمون استخدامی چهار هزار و ۳۰۰ نفر مددجوی بهزیستی را جذب خواهد کرد.

نورعلیوند تاکید کرد : هر کارفرمای بخش خصوصی که از جامعه هدف بهزیستی در زمینه اشتغال استفاده کند بابت هر نفر ۳ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت خواهد کرد ضمن اینکه سهم بیمه کارفرما نیز توسط دولت پرداخت می شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار