فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 22 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال سلمانی  اظهار کرد: به دنبال وصول بیش از ۳۰ فقره شکوائیه به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان و دستور دادستانی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده از شاکیان پرونده مشخص شد خانم کلاهبردار با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان و با ترفند واردات ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی از تعداد ۳۰ شهروند ایلامی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمه را که در یکی از استان های مرکزی و به صورت مخفیانه زندگی می کرد، تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و وی هنگام ورود به استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار سلمانی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شده است خاطرنشان کرد: از شهروندانی که با این ترفند از آنان کلاهبرداری شده است می خواهیم تا جهت پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار