معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۲ تئاتر خیابانی و ۲ تئاتر صحنه‌ای از کرمانشاه به جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر راه یافتند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 10 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین جمال برفی اظهار کرد: حضور در جشنواره تئاتر فجر دارای ۲ راه است، نخست ارسال مستقیم آثار به دبیرخانه و راه‌یابی آن به جشنواره در صورت تایید و دوم از طریق حضور در جشنواره‌هایی مانند تئاتر استانی، منطقه‌ای، کودک و نوجوان و نمایشگاه سازه‌های سنتی امکان پذیر است.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴ اثر به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت که در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «ویابونیت» به کارگردانی علیرضا جم و «غسل آخر» به کارگردانی آرش منصوری است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش خیابانی نیز ۲ اثر به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت که شامل نمایش‌های «ماده هفت» از گلنار اکبری و «عاشقانه‌های زیر خاکی» از حسین نادری است.

اختتامیه جشنواره تئاتر استان کرمانشاه، ۲۶ آبان‌ماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه با حضور پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هاشم پور محمدی دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی، هیئت داوران جشنواره و جمعی از هنرمندان کرمانشاه در عرصه تئاتر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار