رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید سالانه ۱۲ میلیون نهال در این استان خبر داد و گفت: نهالستان‌های گیلان شناسنامه دار شوند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 10 January 2024

صالح محمدی در گفت وگو باخبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه نهالستان‌های بخش خصوصی و دولتی گیلان در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید سالانه ۱۲ میلیون نهال در این استان خبر داد و اضافه کرد: با این میزان ظرفیت تولید در سال می‌طلبد در راستای ایجاد نمایشگاه دیجیتال در بخش کشاورزی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه برطرف کردن موانع و شناسایی عرصه‌ها قدم اول در کشت زراعت چوب است، گفت: نباید اجازه دهیم هیچ عرصه‌ای در گیلان بدون استفاده باقی بماند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری در بخش زراعت چوب افزود: علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این بخش باید شناسایی و تشویق شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تمایل کارخانجات صنایع سلولزی در شهرهای تالش و رضوانشهر به سرمایه‌گذاری در بخش زراعت چوب بیان کرد: حاشیه اتوبان‌ها و کنارگذرهای شهرها از جمله عرصه‌هایی است که می‌تواند به افزایش سطح زیر کشت و به افزایش توان تولیدی کمک کند.

محمدی شناسنامه‌دار کردن نهالستان‌ها را اقدامی مؤثر برای ارتقا کیفیت نهال و بهره‌گیری از امکانات دانست و اضافه کرد: هویت بخشی به نهالستان‌ها منجر به بهره وری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار